sköna dag

image62
Äntligen lite sol och lite värme :D idag har det varit sådär med vädret, men endå satt man tycker det är skönt :D härligt ju! nu sitter jag i soffan och kollar på oc fast jag borde ägentligen plugga matte:S fyskäääääms loppa! har prov imorgon och har typ kollat lite på kapitlet iaf ;) men borde verkligen ta vara på varenda minut jag kan just nu! menmen=)
Den här dagen har väl varit sisådär, bra ibland och lite sämre sometimes.. började morgonen med ett besök hos tandläkarn(sämre) så fick jag min nedre tandställning, snyyyyggt! så nu har jag både uppe och nere:D hehe! sen gick vi och köpte kakaor på subway innan vi tog den en tidigare buss hem, loooooooooooovely och jävligt gott! nu ska jag fortsätta kolla lite på tv sen så ska jag åka och jobba(suuuuuck)
 pussen :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0