fredag

.........ne det blev ingen båt, justja ... någon hade tagit våran båtplats när vi skulle sjösätta, idioter.
så hade all tid för kyle:DD skulle köra bilé med men mamma fegade ur ikväll igen (ver inte varför) och sat att vi kunde ta det imorgon;) blababa...! förresten, det är ju kul att det är ungeför 25 grader och uppåt nu varje dag när jag ska jobba! as kul! då alla bara ligger och pressar på smitta och jag blir bara vitare :(((  men iaf, på fredag jobbar jag bara till lunch, yesyesyes! ska nämligen till örebro till bror och sedan vidare uppåt mot stockholm in i skärgården till en av del av den tjocka släkten! men ajaj nu är det läggdags för mig :/



image177
seeuuuuuu sooooon guys :D:D:D::D

Kommentarer
Postat av: Anonym

3vligt värre

2007-08-07 @ 23:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0