onsdag

ny dag, och svettigt! blää! värmen håller fortfarande i sig, 3 dagar nu wow record! iaf..vaknade kl 7, och japp jag börjar klockan sju, hoppade upp ur sängen och gjorde klar mig på 10 min. bra jobbat tycker jag:D sen vare bara att jobba arslet at sig i 8 timmar sen var man hemma. drog en och en halv film, götakanal 2 och havla norbit haha hann inte resten:D  götakanal var inge bra iaf och norbit är sådär.. måste se klart den imorgon iaf innan jag åker=) sen gick jag till filippa, vi kollade på so you think you can dance (aaaaasbra:))) och massa annat bra. sen  åt vi massa scrap. som vanligt då! filippas fel.
aah nå roligare hände det inte idag tyvärr. nu äre susstajm för mig! ska bli grymt skönt att bara kyrpa ner och blunda :D

kramen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0