torsdag

segdag idag! vaknade hyffsat iaf och satte mig vid tvn, som vanligt sug väder ,så då vart det tv och datorn nästan hela dagen fram till matdags. sen plockade fillo upp mig och var ute och far och flygde lite med bilen, sen hade vi lite manikyr och pedikyr (jag vet typiskt tjejigt) .. men jaa.. vi hann bara min halva hand  så nu sitter jag med en fixad och andra ser förjävlig ut:D fint! aja, nu är klockan 02.04 och jag har preics kommit hem från svall, vi åkte och hämtade sofia. det gick bra.... tills filippa säger: -" haha lotta, jag har aldrig kört i mörker förut" aaaaaaah vad bra tryggt tänker jag och blundar hälften av resan. men det gick ju bra, vi fick ju bara sätta på varningsblinkersen 1 gång och lite så......men kom hem iaf så det var ju bra.
nu börjar jag bli lite trött så funderar stark på att sova såååå, thats it.

chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0