efterlängtaaaaat

wohoo nytt bloggande :D men vet inte riktigt vad jag ska skriva! kan iaf säga att floppan har kommit hem i förrgår!!!11111111111111:D roooooooooligt!!! så nu äre bigboy,mini,stationkorvmedmos,romerskabågarferraribilar och massa annat som gäller heeeeela dagarna med henne! inte bra inte bra;D hon har också fått en lägenhet mitt inne i stan brevid bion, ganskaaa soft! så nu har jag isa och tove flyttat in med henne där:D asmysigt=) och nu om ungeför 1 timma ska vi åka på ikea och shoppa lite till den;D menmen, fest imorgon iaf, haha! ... iiiiiiiiigen! har blivit lite för mycket nu dom senaste helgerna men wft nu äre ju sommar och då äre fest:D!! .slut!
men snart gotlandddddddddd!!!! längtarlängtarlängtar! ska dit med carro,anna,filippa och tove och vi ska ha såååååå kul! hyrt stuga mitt inne i visby innanför murarna ;);) fest varje dag i en vecka!

men nu ska jag fixa iordning mig, hare bra alla:D
pussssssssssss:)

Kommentarer
Postat av: floppie

haha du ska åka till gotland med filippa och filippa ;) tove får dissen.

2007-08-01 @ 17:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0