soligt

image159
sommarsommarsommar! är det enda ordet just nu :D! det var ett tag sen man bloggade nu, men man har mer och göra och bloggandet blir mer och mer oinressant men nu tog jag tag i saken äntligen :D dom dagarna som har varit har jag mesr softat, solat,kompisar,festat osv :D det verkar som om det blir dagarna som kommer komma se ungfär likadan ut ;) menmen, idag har det varit lite sämre väder, vaknade när det regnade men sen kikade solen fram lite längre in på dagen och hoppas verkligen att vädret blir bättre mot helgen! idag har jag också börjat kolla på en ny serie, Kyle.xy.. sett två avsnitt och det verkar vara en ganska hyffsad serie så tänkte fortsätta kolla :D och sen så började jag och isa kolla på Beyond the break förra veckan, men kan säga att det var en besvikelse, serien är jävligt b-ig men jag tycker endå om att kolla på den, hmmm kan det bero på att världens snyggaste kille är med ;) njaaa vene! haha men iaf nu ska jag fortsätta kolla på Kyle.xy!
BTW, så är det bara 13 dagar kvar till floppppppppp kommer hem:D:D:D:D:D wiie!!! då blite dygne osv! längtar grymt mycket!
Have fun ;)

Kommentarer
Postat av: Kyle XY

Tja

2007-06-15 @ 00:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0