tivilo


image146

Gårdagen var hyffsad, vaknade och satte mig direkt i solstolen ;) sen efter sen sen middag så skulle isa plocka upp mig med bilen, så väntade på¨henne... och en timme gick, 2 timmar gick, men sen det 3dje timmen så dök hon upp! grattiiiiiis! trodde hon hade krockat eller nått men nene hon tofflade ofc..........! aja sen åkte vi lite bil och kollade runt tivilot osådär, det var inte så värst mycket folk men hoppas på att det blir mer folk ikvällens:D
Idag så vaknade jag med ett bankande på dörren, och jaaaaaapp det var mina två kusiner som skulle väcka mig... kl 8! men tur var att jag låste dörren igår innan jag gick och la mig ;) muha! så vände bara på mig med ett leénde och somnade om!  iaf ikväll blir det feeeeeeeeest hos em med mat och hela fadirullan så nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar, har också en del jag måste fixa innan tills ikväll!
måste tex. handla mat, fixa dricka, hämta busskort och kolla lite på marknaden. så bäst jag hoppar in nu så jag hinner :D tare lugnt ikväll för det kommer jag göra ;) nåååååååååååååååååt
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0