cold

fiiiisatan vad kallt det är ute idag.. igår vare sommar och idag vinter, hur fan skarom hare! menmen i do not care, thailand om 3 dagar ;))))  YES, därför jag är på så bra humör just nu, eller anki sprider lite glädje med faktiskt måste jag säga:D nu har vi rast och jag och ankre har varit på ica och köpt cocos bullar, MUMS! hoppas tessie inte läser det här nu;) och förresten.. hade ingen mobil gumsi så det blev inge myscall:/ hoppas du klarar sig själv där uppe iaf hi! nu ska vi börja mattelektionen igen (TRÅKIGT) så nu måste jag stänga igen datorn! fuck! pussochkram


Kommentarer
Postat av: terese

hade behövt erat stöd :( but thanks, blev lite glad nu iaf!:) lillen är feeet nu

2007-03-27 @ 22:10:15
URL: http://tussieline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0