Helgen.

image10


18 dagar från och med idag, snällaaa snabba dig tiden :))))!!
ojoj helgen har varit för tok för bra:D fredagen var det mys med tessie och ankan, anki hade fixat en film! jätte bra tänkte jag och tessie.. men nejnej, när vi läste bak på den stod det psykiskt skräckfilm...nån kinesiskt psyk..inget för mig/oss haha :D men vi såg den och det var helt sjuk, fattade kanske inte mer än hälften av filmen för dom hoppade så jäkla mycket=) det rekommenderas ej iaf! kommer inte ens ihåg vad den hette :D sen efter filmen så ringde jag min bror som kom och hämtade mig och tessie.. liiiiiiiite för läskig film för att kunna gå hem ;) menmen, lördagen var hyffsat full i schemat, vaknade 9 och upp och börjja duscha och äta frukost, ner på stan och fika med mys, sen så kom pappa, jocke och ante och hämtade mig för då bad det av till timrå :D vi kollade på matchen mellan timrå - modo,.. det gick åt helvete rent ut sagt! efter 5 perioden stod jag nästan och skakade av spänning, nervösitet och allt sånt dylikt! slutresultatet blev iaf 3-4 till modo! men imorgon tar vi dom på bortaplanen :D måste iaf! och då ska jag gå in för det stenhårt och ta på mig matchtröjan och stå bredvid trummarn och skrika så rösten bara spricker! längtaaaaar=) måstge ju stötta småpojkarna och så dom vet att jag är där ;) haha, nemen det ska verkligen bli superkul! nästan roligare på bortamatch! haah, aja efter matchen var det bara att köra gasen i botten hem till h-sand.. tjejerna satt och väntade på mig så det var lite bråttomt där :D körde drive in på donken och sedan slänga i sig maten hemma och göra sig klar på 10 min! bra jobbat loppan ;) kvällen var iaf superkul, eller det var mysig med hihi =) så idag får man ta bakissmällan och bara bita ihop! menmen.. nu är klockan halv 1 och man kanske borde sova.. känns som om jag har tyngdklossar på ögonlocken just nu så det kanske är läge =)
hoppas ni haft en superhelg iaf precis som jag :)


kramochgodnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0