måndag.

wohoo nu är det måndag och jag ställde klockan på 10 för att äntligen få se lite efterlängat dagsljus ;)
så nu sitter jag här och gör ingenting, jätte tråkigt.. kan lika gärna sova ,menmen :)
funderar på att åka in till sundsvall idag på dan och kolla lite men vet inte om jag har orken, men det skulle inte vara dumt med lite nya clothes! :p så hoppas jag orkar bara : ) och sen senare idag ska jag äntligen få dansa salsa igen, som jag längtat efter hela helgen, wieee! ikväll blir det emma och tove igen.. aldrig fel det : D och nu ska vi äntligen se filmen som vi hyde igår men som vi inte hann för en viss emmz skulle toffla.. yeah right!:/ men nu ikväll är hon ourssss :)

.LOVELOV.
pusssspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0