natten!


  

                                                                                                                     
                                                                                                             
 nu halv ligger jag här i soffan och sneglar lite på en askass                                                    
 film, inte värt att se men kollar endå : )
Ikväll har det varit mys, jag och tove gjorde iording vårat fina kort (som var från filippa med) och sen så pyntade
vi den med en massa krusiduller och tjoffs, kommer bild på den senare.. sen fick vi skjuts upp dit av hennes pojkvän som väntat på oss i ett antal timmar;) opssss lite sega! men hon tyckte om den, så det var värt all möda om man säger så! det bjöds på go fika och jajjemännsan det var riktigt gott! mamma och jag fick synda den kvällen så passade på att gotta mig rejält :D nu ska jag och bror göra iodning lite fika såhär mitt i natten, haha gott och mysigt, kan inte bli så mycket bättre!=D eller dig att mysa med så hade dagen varit fulländad!

puss.och.godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0