Onsdag !

börjar med att säga siffran 23. 22 imorgon osvosv tills 31 mars! HURRUUUU UP DAYS!

vaknade (tidigt) och tog mig en dusch och sen vart det myskläder på, jag och mina två bröder åkte ner till syster och hälsade på där och fikade och kollade på tv :) sen åkte vi alla till hennes nya jobb för att kolla hur det var där, och det var ett skällande mysigt ställe med ungefär 15 hundar! haha as mysiga allihopa :D (hon jobbar på ett hunddagis) och sen åkte vi hem igen och så försökte vi allihopa med att försöka fixa min usbkabel till mobiltelefonen, som itne fungerar :@@ grrhhh.. fattar inte vad problemet är, jävligt irriterande men ska ringa till nokia så dom får guida mig lite ;) men det är där alla mina fina bilder ligger, (dom på födelsedagskortet tex) ;)

hah nu har jag precis skickat iväg brorsorna på härnöhallen för att köpa godis till mig ;)! mummmss! dom ska även hämta ut biljetter till matchen i kempehallen imorgon, Modo - Timrå! :) det kommer bli askul, har aldrig varit på en borta match förut men det kommer säkert gå bra... jag, pappa och jocke, ensam i timrå klacken? ;) kommer hem med blåtira osvosv! :D ahah! nerå men det kommer ju gå fineeeee ;) ikväll hoppas jag på att det blir fezaaaa eller det måste bli det för det känns som om det var länge sen nu ( förrförahelgen ) ;) men det är bara det att i den här tråkstaden härnösand så händer det ingenting som alltid :/ as tråkigt verkligen, eller som jag och tove kom fram till.. det är bara vårat umgänge/kompiskrets som festar så mycket.. typ bara massa lodisar som festar som vilddjur och hänger på krysset vid 2! jaja dom har säkert kul men ikväll ska jag ha ROLIGAST! måste säga grattis till min babe isa igen som klarade teoriprovet imorse :D :D :D såå duktig du är och snart blir det uppkörning sen bär det av! ;) då åker vi långtlångt bort, bort från allt! lääääääääängtar! :)

jaja åter nu till att läsa Nokias guidebok och se om jag förstår lite mer! ;) gooodddluck!

pusssssssssssssssss och kjammmzzz !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0