the day

image36
SOMMARN HALLÅ!?!
ojojj vilken kväll det var igår.. sjukt vad kul det var! :D men mindre kul idag om man säger så.. vaknar med att anki ringer och väcker mig (tack) annars hade jag nog sovit bort hela dagen. men nu är jag vaken och pigg(heh).. fan vad icke kul det är att vara bakis.. och jag tror jag fortfarande är full så ni kan sluta läsa right now för kommer babbla massa skit bara! :) hi, har faktikst ätit frukost i solen idag och det börjar kännas lite att det närmar sig nu ;) mmm mys! ikväll ska jag slinga hååååret YESSSSS:))) dagen jag väntat på! äntligen snäppet lite blondare! haha men det skulle inte förvåna mig ett skit om det blir fult eller att jag blir onöjd, för det smiter jag inte undan ifrån nångång! aja, hoppas det blir bra iaf :) NU ska jag ta på mig solglasögonen och sätta mig med mamma i solen! UNDERBART! :D
.love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0