viiiiiiiilken kväll

alltså hjärtat fortfrarande i halsgropen... jag och mamma tog med oss saker till att fixa moppen med och larm-nummret la vi på minnet!:D jaja när vi väl kommit upp så var vi lite nerövsa inför att slå in kod och sånt för vi hade 30 sek på oss att låsa upp och slå in koden.. inte så svårt  nää... men när vi väl fått upp dörren så skulle knapparna på larmer synas så det skulle vara enkelt och snabbt så man kunde slå in koden.. JA JUSTE, helvete heller. den var uppfälld och vi fick inte ner den såklart! så där stod vi.. efter 30 sek gick larmet och det hördes väl över hela härnösand.. så kom securitas osv.... jävla helvete alltså.. kände mig lite som en inbrottstjuv när vi stod där och kameran riktad mot oss! det gjorde vi bra mamma:D! menmen sen så gjorde vi fin moppen och så sen så när vi skulle gå så när vi går förbi larmet så börjar den tjuta igen... ojojoj... men den här gången så hann vi ringa innan dom kom som tur var! men det var inte så roligt haha!;D jaja nu ska jag gå och lägga mig och upp tidigt imorgon bitti! kramar.

Kommentarer
Postat av: terese

HAHAHAH!

2007-03-28 @ 08:38:49
URL: http://tussieline.blogg.se
Postat av: terese

undra vem de är som skriver lite? ;) haha SOPA!

2007-03-28 @ 21:36:44
URL: http://tussieline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0