födelsedag

sådärja, bytt dator nu och det är sååå mysigt här uppe :) idag är det tessies 17års dag, GRATTIS SÖTNOS:D igen haha! så jag och anki bakade en jordgubbstårta och ställde på hennes plats i klassrummet och hängde upp balonger ovanför och serpentiner  :D får inte glömma partyhatten som vi hängde på stolen som hon fick lov att ha på sig hela dagen ;) den var fin! haha! överraskad blev hon och tårtan var mmmhmmm god! ska lägga in fina bilder sen som jag tog hihi! :D
menmen, fick sluta 10 också, ganska skönt, men bussen går inte förns 11.55 så man får tidsfördriva lite tills dess och det är inte det roligaste! men noggen satt fint ;) jaja väl hemma, 1, satte på en film men somnade halv 2 och vaknade vid 6! haha nödddddigt då! men gryyyymt skönt, behövde det!
ikvällarns blir det övningskörning och lite tv :D nopluggnopluggnomoooore!
KRAM!

Kommentarer
Postat av: terese

blev as glaaad=) ni är bäääst!
du lotta, vill att vi ska fixa en söt bild på oss tre=) som jag kan sätta upp i en ram i mitt nya rum sen ;D

2007-05-29 @ 23:35:15
URL: http://tussieline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0