första doppet!

image139
ojj, brrrrrrrrrrrrr kallt! har nyss tagit första doppet på smitingen med ankren! och ja det var kallt hua! nu skulle man behövt lite värme ;) men istället så nöjer jag mig med sims2! haha, har spelat ett x antal timmar ikväll och ska börja spela nu igen:) har en känsla av att jag inte kommer sova nått inatt :S men det är bara njuuuut för nu är jag ledig tills månad! WIHOOOOOOOOOO ;D imorgon torsdag ska jag... hmm, haha jo ska övningsköra för det blev inget ikvällens! sen åker ju ankan till bulla den jäveln! hon får väl någon vink eller så om hon är snällis och lovar att inte bli brun!  buhuu, vill också vara brunis igen :( länge sen sist! nästa gång ska jag köra på att åka några veckor innan sommarlovet iaf! aja sen senare på dagen ska jag nog at en sväng på stan och kolla om jag hittar något fint till helgen =) det är nämligen tivilot här i härnösand den 1-3 juni, och får inte glömma att det är marknad med! så på fredagen lära det blir en tirtt nere på stan men inge fest det sparar jag tills lördag med mina pinglor ;) och.. inge karuseller för min del, vet hur det brukar sluta, haha! no comments! blaningen mellan karruseller och sprit kanske inte brukar vara den bästa blandningen? vem vet. jag vet! aja får se hur det blir som :D söndagen ska jag bara njuta av att vara BAKIS, wiho (för det är ju så skönt).. nåååt! ne nu kan jag inte slösa mer tid här inte, simmarna väntar påme! have fuuun!
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0