segt

gokväll allihopa, sitter här nu med webdesignen och det går inte så bra:/ fattar inte så värst mycket av dreamweaver så nu hade jag tänkt gå och lägga mig! även att vi har redovinsing imorgon gör ju inte saken bättre, ska vara klart då och allt! men får förklara saken varför jag inte har kunnat göra arbetet i tid. finns ju iaf en hel del sanna saker som jag kan ha som argument:D
sista april skulle ju vara lugn som jag sa.. men tror du att det blev så eller.. nejnej, slutade med att det vart en rejäl karatefylla;) haha ojoj!
Tog lite bilder på min lägenhet också, fast bara på vardagsrummet och oså.
menmen, nu är det natten för min del :)
sov gott alla! :D



nu ska jag ner och mysaa:)

Kommentarer
Postat av: tussie

de här grejar vi imorgon :D

2007-05-01 @ 23:50:09
URL: http://tussieline.blogg.se
Postat av: Anonym

Tjena charloppiey ! nice blogg // tomten

2007-05-02 @ 16:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0