Saturday

image605
har precis kommit hem från syster, puhhh säger jag! vi har lirat gitarr (ungefär som singstar) haha och det var så jäkla kul! nu har jag tagit hennes rekord så nu vet jag vad hon kommer tillbringa hela kvällen åt! var på stan också med mamma och pappa, köpte en (spanientröja) haha iaf, den kommer vara perfekt att ha där nere på kvällarna! :) och var runr och kollade lite så hittade jag en ny jättefin bild på floppan som passade in så bra här :D! nu äre bara 2 månader kvar!! läääängtar!!!!!
nu är det snart middag här, kommer massa folk hit så måste hoppa in i duschen fortfort! sen efter middagen blir det UTGÅNG! yey:)

ha en bra lördags u guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0