söndag

godmorgon alla:D nu håller jag på att göra i ordning frukosten och behandlar mina små (stora) fötter. Jobbade på julgalan som servitris igår i sundsvall från 15.00 till 23.30 och man kan säga att mina fötter inte mår så bra idag. menmen, träffade jävligt många trevliga människor och vissa jävligt otrevliga. men kul var det ;D nu idag ska jag vara på jakt efter min bortsprungna hårfärg som har slutat sålts ja i alla affärer typ.. så när jag hittar färgjäkel ska jag fylla på lagret med ett par stycken! nu idag blir det mest slappa och jobba ska jag också hinna med. nu ska vi börja vara ledig varje måndag tills apun börjar så helgerna blir extra långa ;)

men nu ska jag äta frukosten, ha det så bra :D
puss:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0