tisdag

hemma igen efter ännu en dag! skönt skönt skönt. när jag gick dom två minutrarna mellan bussen och skolan imorse började jag tänka på hur jobbigt det kommer vara att sitta och skriva i 5 timmar med penna. och eftersom vi inte skrivit på 2 år typ så skulle det kännas väldigt konstigt. då slog det mig att ja vår svenska lärare sa ju faktiskt att vi skulle ha datorn med oss. så jag hann gå och svära någon minut innan jag kom in. alla andra satt där med sin dator som vanligt och jag med 30 st pappersark. KUL! skrivkrampen kom efter första 2 timmarna men sen fick jag lov att sluta tänka på det. och det gick bra till slut=)
nu har jag precis kollat klart på näst sista avsnittet av sex and the city så nu har jag bara ett kvar:( tänket spara det tills ikväll när jag ska sova;D haha men nu börjar that 70'z på 4an, missa inte!

kramis:D

Kommentarer
Postat av: Jenny

ja det gör nog alla :D Kram

2007-11-13 @ 17:41:19
URL: http://jjennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0