lördagsss

image298image299image300image303
mmmmh, så skönt att äntligen kunna ligga med datorn i sängen och bara mysa =) det var länge sen sist men nu är allt tillbaka som det ska och det är bara geeeeat! har precis kollat på heroes, avsnitt 14 tror jag det var, jo det vare. det var bra som vanligt, varje avsnitt är det men känns som det bara blir bättre och bättre ;D och jaa... jag är lite efter med heroes men fick lov att se om 7 avsnitt för mitt taskiga minne ;) kyle har vi också hunnit sett ikväll, s02e13, och det går såååå oerhört segt nu, från början längtade man bara efter att få se nästa och nästa osvosv men nu äre döttttttt, hoppas det händer något snart annars så skippar jag det. men iaf, den här lördagen började med att jag och isa vaknade rätt hyffsat tid, sen så när jag klev upp hade hon dukat upp allt och det var bara att sätta sig ner och ta för sig=) inte helt dumt kan jag lova, tack sötnos. sen så tog vi brummen och åkte hem till mig, vi sa att vi skulle "plugga" eftersom vi har fått lite att göra nu, har en redovisning på torsdag och en lång dryg uppgift att göra tills på fredag. det kommer ta sin tid, men aah isa var ju duktig, hon gjorde lite av sitt tal men jag, ja jag var bara inne i top model ;) kunde ju bra inte missa reprisen! men måste ta tag i plugget någon dag framöver. får se när jag orkar det bara. efter top model och allt åkte isa hem för lite middag och då tänkte jag vad bra, nu kan jag ta tag i plugget, men vafan så ser jag att hus i helvete börjar, så fick ju bara lov att se det. sen så var det försent för då var det middag och sen efter det skulle isa komma och så=) så det vart inget av det. menmen, när isa väl kommit (lite seg) så kollade vi på fotboll, as dålig match.. så vi sappade lite fram och tillbaka. sverige danmark  0-0. suuck! men sen tog vi med linda (min kusin) på en raggarrunda i stan, in till videoteket och köpte lite godis:D sen efter vår långa tvkväll så vart vi lite trötta, och isa åkte hem och jag gick och satte mig precis här såklart framför datorn :) så nu sitter jag här och funderar själv på att sova. klockan börjar ju närma sig 2 nu och känner mig hyffsat sliten och trött. ska upp pch jobba imorgon med...... :( så måste spara lite energi till det också. men godnatt alla och sov så gott för det kommer jag göra :D

hugs from me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0