ny vecka..

image1066
..nya rutiner. ellllllller så inte. varit hos herr doktor idag också och fått medicin. så hoppas det här skiten försvinner snart för är så jäkla less nu. har 4 prov den här veckan. ett av dom är nationella engB, speaking. kul för dom som kan speaka... iaf så blir allt uppskjutet till nästa vecka så då blir det bara en massa plugg! vilket jag ser fram emot..
idag fick jag mitt simkort från spain också. så nu har jag ÄNTLIGEN mobil igen!! mamma börjar nog bli lite less på att jag snor hennes.
Men så när man får en sak så förlorar man ju en annan sak, som alltid händer mig.
Strömsladden på min bärbara dator har slutat fungera så nu kan jag inte sitta vid den heller. där jag har alla bilder och allt. men får se om jag fixar den till kvällen men det är tveksamt. så under tiden får jag roa mig med "sims2 - open for buisness" som jag precis har börjat med! ;)
nu ska jag gå och göra lite annat (som att sova kanske)

kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0