ökning

image1174
gokvääälll bloggisarna;D min statistik på bloggen går uppåt och uppåt. vilket är SKIT kul :D! fortsättt så ;) haha! sitter nu och lyssnar på frida - dunka mig gul och blå. vilket bringar mååånga flashbacks sen i somras. haha isa vet vad jag pratar om ;D har precis kollat på so you think you can dance och nu väntar jag bara på att det ska börja igen. då är det röstningen osvosv. hoppas bara rätt personer få stanna nu.
nu börjas det också planeras inför valborg. lekar,grillning och massa annat blir det med jäkligt bra folk! kan inte bli så mycket bättre om ni frågar mig.
nu ska jag gå och betala några beställningar som jag gjort. kissss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0