pain

goooodmorgon! uppe med tuppen är jag idag! (fick dock ställa klockan) men det räknas inte..
idag kan man säga elller ja igår också, är jag förlamad. känns som det iaf. är som en jäkla stel pinne och kan  snart inte hosta alls. smärtan från revbenet börjar göra extremt ont. iaf så har jag fått min systers starka medicin nu som jag hoppas ska funka på mig :) har ingen aning om hur länge det tar för ett revben med spricka för att läka ?? hoppas inte allt för många veckor.
igår var det iaf myysigt :))) vi var hos syster först och kollade på tv och kände på när bebisen åkte runt i magen;D nu VET jag nästan att det är en kille. det är känslan nu bara. iaf så, åkte vi senare vidare till markus och fortsatte mysa.
skulle till ikea idag men nu vet jag inte riktigt om det blir av, kanske blir av imorgon istället! iaf så känner ett stort sug för att shoppa!! så måste nästan dit! ;) haha.. 
..menmen, nu ska jag gå och göra min frukost! hoppas ni får en bra lördag alla bloggisar :)

krammm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0