sunday

hallå där =)
 sitter just nu och kollar på du är vad du äter, norge! fattar inte så mycket men, haha!
helgen varit väldigt lugn för en gångs skull och vilket har varit jätte skönt.
idag så blir det solning med isan, sen ska jag slinga håret, (mooore blond ska jag bli) utväxten börjar se riiiiktigt mörk ut nu så måste göra nånting åt det.
nu ska jag äta upp min frukost sen så får jag se om jag ska åka bort till sjukhuset idag och kolla revbenet och det. kanske blir på tisdag annars.
somnade igår med feber, nu vaknar jag upp med ingen feber och istället ingen röst. igen. men den ploppar väl upp under dagen :) och fick just reda på av en sjuksköterska i telefonen att min medicin jag tar nu får jag inte ta, jag kan få hjärtklappning. och lite tur hade jag ju som inte fick det. iaf så blir det back to the old one nu. aja, skola blir det imorgon iaf varken om jag kan gå eller prata.

men ha det gött ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0