50 års fest + Örebro

oh flopp... ber om ursäkt för en ytterst liten plats här på min blogg! ;) isa betalar ju för att nämnas..(bara så att du vet)

men iaf, igår var vi på 50 års fest ute på hemsön, det var Filippas pappa Roy som fyllde 50 års förra sommaren men kom till skott nu att anordna denna fest.. och vilken vilken kväll! hur roligt som helst! och jag måste säga att han lyckades jätte bra med allt :)

 nyligen bestämde jag mig för att följa med mamma och gullan ner till örebro till ante imorgon i unngefär 3-4 dagar. anledningarna är många, det kommer inte vara någon här hemma, isa jobbar, dåligt väder + kallt och så finns det iiiiinget att göra här uppe...så nu ska jag gå och packa ner lite grejjor och så innan jag ska hoppa i sängen.

Jag har lagt in mina bilder sen festen men väntar fortfarande på isas, men lägger upp några iaf :)
Och justja... temat var hatt!


Kommentarer
Postat av: isapisa

sweet att om du inte kan vara med mig finns de inget att göra! betyder ju att jag är bäst:D iloveyou, kom hem snart igen, sims står och är ospelat!

2008-08-04 @ 18:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0