ALANYA



Packningen kan börja!!
först tänkte jag ta två små resväskor men så insåg jag i packningens mitt att det här kommer ju absolut inte få plats! Så nu har jag fetaste familjeväskan! Alltid bättre med större ;)

Planet går 21.50 ikväll så vi måste åka hemifrån ca halv 8 och jag har ett x antal grejor kvar att göra! Måste jobba några timmar idag också, vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt! Så istället sitter jag här och bloggar, bra vá!
Fick även en bild som tove skickade på prognosen för dom kommande dagarna i Turkiet, 35 grader nu på lördag! Så det kommer vara snuskigt varmt! Men det får vi ju inte klaga på ;D

Iaf så måste jag rekommendera er, mina kära läsare en nystartad blogg. www.isabellehellstrom.blogg.se som verkligen kommer förgylla era tråkiga höstkvällar. Ett hot tips från mig bara!

Ne nu ska jag gå och göra lite nytta! Men vi hörs om en vecka igen!
HA DE GÖTT!   i'm out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0