Mer resa!

Godmorgon! väckarklockan ringde 9 först, tanken var att jag skulle hinna med en springrunda innan det bär av till sthlm men såklart så öser regnet ner!

Blir lite tveksam på att jag har nämt att jag och emma ska jobba på NK nu i två dagar i sthlm. Iaf så blir det över tisdagen och onsdagen. och vilket jag ser fram emot väldigt mycket :) Kommer hem på torsdagen igen, och då blir det tvättatvätta och packa om sen drar jag,emma,sussen,tove och emelie till Alanyaaaaaaa! ..och typ det enda vi pratar om nu för tiden är den resan! för så jävla kul vi kommer ha det!!!!

Nu ska jag äta frukost och sedan packa! Får se om det blir något blogg inlägg till veckan, garanterat på torsdag iaf!

Ha det så bra! Nu säger jag hejohå till norrland och hej till sthlm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0