ojoj så jag mååååår

vaknar upp med vääärldens hangover.. första tanken som gick, fick jag med mig passet,kameran,mobilen och plånboken. kutade ner för trappan trots det snurrade i hela skallen. NEJ jag har inte ens med mig väskan HEM!
just då ringer hanna och säger att hon är påväg med den till mig. pustar ut, tar ett glas vatten och somnar om. (dessutom säger jag tyst för mig själv, håll i dig nu isa eller kolla bort "jag ska aldrig mer dricka, fyfaan jag vill döö")
nu några timmar senare med en mindre hangover så börjar jag fundera, "vad fan hände igår".. det förblir ett mysterium. alltid lika roligt!

och sen till sist måste jag tacka hanna! alltid roligt med dig vad man en gör!

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken jävla utgång lotta! SES NÄSTA HELG! uppvärmning inför utlandsresorna ;)

2008-08-09 @ 18:00:58
URL: http://hannacarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0