ANDRA ADVENT

ja så var det andra advent och ännu en vecka närmare jul. (och  en  vecka  närmare  att  få  träffa  isa  och  filippa). denna helg har bara varit heeelt underbar. ingen utgång blev det heller (tack  gode  för  det). två helger i rad med festande har nu blivit mycket för mig så fick ta ett litet break denna helg. vilket jag inte ångrar! 

nu har jag tänt ljus över hela lägenheten och ligger och bläddar bland alla hundratals kanaler. det var bara för någon timma sedan jag och pappa fick till boxen så nu kan jag äntligen ligga kolla.

tänkte också dela med mig av lite söndags-mys musik eftersom 
de humöret är helt på topp just nu!


Kommentarer
Postat av: Amanda

http://amanddaj.blogg.se/2008/december/tavling-vinn-hjartformade-orhangen.html#comment



Var gärna med och tävla om hjärtformade, supersnygga örhängen i min blogg! :)

2008-12-08 @ 17:58:25
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0