GLITTER OCH GLAMOUR VAR DET VA?

problemet med att försova sig några minuter är att man kommer till skolan 1 timme senare. vilket jag gjorde idag.
sen att bussen kommer 15 minuter försent och busschaffisarna kör som nå jävla idioter är en annan sak. nu ska jag banne mig klaga!!

idag på lunchen/efter skolan så ska jag och tove gå och köpa min nyårsklänning. eller rättare sagt mitt paljetttyg. tove ska nämligen få den stora äran att sy den åt mig ;) (och  tove,  tyget  som  jag  köpte  till  kjolen  har  jag  inte  heller  börjat  på) where  to  start?? jag, symaskiner och trådar går helt enkelt inte ihop!


Kommentarer
Postat av: tovan!

haha jag sa ju det! förresten, skulle vara bra om du kunde förklara på msn eller nåt ikväll om hur du vill ha det typ så jag kan tygberäkna:p

2008-12-04 @ 18:24:37
Postat av: isa

håller med det här med att sy kan jag inte med, tänkte ta hem lite projekt till tove så hon kan ha något roligt att göra över jul!

2008-12-04 @ 20:03:59
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0