MÅNDAGEN

blekfisar  på  midlandas  flygplats  i  somras.

så var det måndag igen. och dagens heta ämne på jobbet var nämligen veckans första dag, måndagen. för vissa var det den absolut bästa dagen. som en ny start. för andra rena helvetet. jag kan inte mer än hålla med den mer negativa sidan.

middagen bestod av donken på birsta (vilket jag nu mår väldigt dåligt över). sen fick jag och mamma många julklappar handlade. vilket känns som en otrolig lättnad. nu har jag bara några kvar, från noll! 

säsongens sista boston tea party visas nu på 5an så nu måste jag stänga ner!
ville bara meddela att jag har överlevt denna måndag också.
godnatt!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vinn en bloggdesign hos mig!!!

athena.blogg.se!!

2008-12-16 @ 12:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0