VILKEN HELG

denna helg har absolut varit den längsta helgen hittills. jag har nu tuppat av i soffan och sovit 3 timmar ikväll och det känns som om jag skulle kunna sova i evigheters evigheter till. om den tiden nu fanns.

helgen har också varit helt underbar. 
och nu är lucian helt slut. det återstår endast en träff till, middag och fest.
vi har även fått massa fina presenter av olika företag vi besökt.

lite av de vi fått:
 
- biobiljett
- bok
- mössa
- ljuslykta
- paljett nessäsär
- smink
- ansikts produkter
- body lotion, body shimmer, body scrub, shower gel, hand kräm.
- chokladaskar
- skjorta
- special designat smycke 
- snöhalsband
- tandvård
- mugg

det är det jag kan komma på nu på rak arm.
alla har verkligen varit så otroligt generösa och vi kan inte förstå varför. bara för lite sång. men när man idag stod och sjöng och man ser de äldre som sitter och fäller tårar eller bara sitter och blundar och lyssnar så förstår man hur mycket det är värt. 

nu ikväll somnar jag till denna låt.
Ane Brun - True colors

Kommentarer
Postat av: Isas mams.

Lotta, hurra för dig bra jobbat,du gick verkligen in för sången och så himla snygg där du stod i din lingonkrans. Tack för att du ställde upp, du är iaf vår Lucia.KRAM/Monica

2008-12-14 @ 21:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0