VIASAT


idag skulle jag kliva upp 09.00 för jag skulle lyckas hinna med allt som händer idag. tror ni jag vaknade då eller? nej. men det blev ganska sent igår så jag får väl skylla på det :) nu har jag precis gjort brakfrukosten till pappa. ...på sängen. vissa har det bra va :p
det sättet att väcka pappa är nämligen det mest effektivaste sättet att få han vakna. 
(tro  det  eller  ej).  vi ska idag fixa viasat nere i min lägenhet så vi ska vara ute i snön och uppe på den höga stegen och försöka få till det. får se hur det går. vi lovar iaf inga kanaler. 

sedan klockan 15.00 så ska vi åka ner och kolla på matchen timrå-rögle. (tråkigt  att  du  isa  inte  kunde  följa  med  den  här  gången... också) så som ni ser så blir det inte så mycket bloggande idag. hoppas ni överlever!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Var med och svara på "dagens kluring". Rätt svar vinner en produkt från ett helkul ställe! Komigen, var med du också! :-)



2008-12-07 @ 20:39:25
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0