Spanien!

image913
hej!=DD
det var ett tag sen jag skrev nu, (och eftersom isa klagar) så tänkte jag blogga lite. nu sitter jag i sängen och har precis ätit frukost. skulle gå till jobbet idag, sådär skönt i värmen ni vet. men nene, ute är det täckt av stora gråa moln så vet inte om det börjar regna vilken sek som helst så skippar promenaden. nu har löpningen börjat också, springa varje dag :D känns jäkligt skönt att få komma igång.
Nu i helgen så tog vi det lugnt, iaf på fredagen, så hade beck-maraton, sen på lördagen åkte vi några st till puerto banus och bara skulle äta middag och sånt. och ja middag blev det men också fest. vi tog bargatan 2 ggr fram och tillbaka vilket tog för oss 4 ½ timme innan vi var klar, (och gatan är 200 m ungefär) haha men det var jäkligt roligt :D (och isa vi hare hittat ett nytt ställe på bargatan, det får du kolla in sen när du kommer hit ;) )
söndagen då åkte vi till filippas mamma som bjöd oss på middag och massa gott!
ja det är min helg i ganska stora drag. hoppas ni har haft det super också! (Och isa, du är inte heller så bra på att uppdatera din bilddagis) sådeså.
men ha det bra tills vidare, Pusssar och kramar :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Åå jag och vill til spain! vis mer bilder:) kiss kiss

2008-02-11 @ 14:20:36
Postat av: tovan!

åh bargatan! skit påre va... -1 grad idag :(:(:(:(

2008-02-11 @ 16:44:14
Postat av: lopp

haha mmmmmmmmm baris ;)

2008-02-11 @ 20:07:33
URL: http://charloppiey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0