Spanien!

image914
hallå däär!
sitter nu nyduschad i morgonrocken och lyssnar på någon konstig musik som surfaren(grannen) spelar och väntar på att filippa och victor ska komma hem. dom är på svenska affärn och handlar lite gott. b.la indrigienser till negerbollar som vi ska baka sen! mmmmmm=)
nu är det sportlov här nere i spanien så då tänkte jag att jag tar ut mitt sportlov den här veckan dom har det istället för senare. halva tiden har gott nu och det känns både tråkigt eftersom det är så otroligt kul här nere men endå skönt att få komma hem till alla ochså=)
tråkigt att det är så jäkla kasst väder här nere nu. regnar och gråhimmel och tråk. blåser som satan! men solen tittar fram då och då iaf. nu på lovet vill man ju ha sol så man kan ha chansen till att få lite färg iaf. vilket jag INTE har fått hitills. eftersom jag bara solat 2 dagar den första veckan jag kom hit. ja förresten, bilden jag lagt ut ovan är paseon där allt händer. alla uteställerna finns där, promenaden till jobbet, där vi springer och så. lite onödig fakta sådär ;)
men aja, nu måste jag blåsa håret sen bär det av till stan för lite shopping.
hoppas ni har det kanon!

Chao!

Kommentarer
Postat av: isa

snygg stavning på chao!

2008-02-20 @ 09:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0