Spanien!

image916
tjabba.
äcklig,trött och bakis är jag. gårdagen var hur kul som helst. vi satt på en pub först några st och sen gick vi vidare till en kareoke bar. haha och fyfan. sjunga när man är full, aa ni vet. sen när det stängde gick vi och dansade på något disco ställe. hade tydligen vurpat inne på stengolvet när vi kom hem i lägenheten och det svarar ju på frågan när jag såg dom feta blåmärken på ryggen och rumpan. haha. aja, ni vet hur det kan gå. nu har vi precis kommit hem från box office, vi hyrde hela säsong 3,4 och nu har vi 7 dagar på oss att se klart dom. så ikväll blire dygna med OC. jag och filippa ska upp klockan 5 för att skjutsa filippas mamma till flygplatsen så vi har en lååånglåång natt framför oss.
Det blir hem och sova några timmar, sen ska vi åka och shoppa på La Canada, (du vet isa ;) ) tills kvällen. för en av victors kompisar fyller 19 år så det blir fest hemma hos han. tur att man får en vilodag emellan iaf...
aja, nu ska jag kila! (slänger in en bild på mig också eftersom jag är så skygg av mig) ;)

men seu guys!

Kommentarer
Postat av: isa

i'm right here=) saknar dig toooooker kom hem och få mina dagar att gå framåt tack!

2008-02-22 @ 13:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0