Spanien!

image951
här är våran söta lilla sköldpadda O´jey som sitter och tittar ut mot havet.

ÄNTLIGEN! strålande sol och blå himmel, och ca 25 grader. tack, precis vad jag behövde! aja, har precis ätit middag och fick låna datorn av filippa en snabbis. så då tänkte jag passa på att blogga lite också. kan iaf inte längre mer springa, inte en runda till. min vrist har pajjat totalt. går omkring och haltar som en idiot. någon docktor ska få kolla på den nu i veckan. och jo isa, (idag åt jag korvstroganoff till middag och imorgon blir det tacos, tänkte bara säga det så du vet ;) NANANANA)
och nu är det bara 3 DAGAR kvar till madriiiiiiid!!!! snartså!
jaja nog skitpratat nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på film!

KRAMMMM =)

Kommentarer
Postat av: Tovan!

Ja men jag har fiskar faktiskt!!!! eller.. vanda är död, men en fisk lever:D:D:D:D:D hehe

2008-02-27 @ 14:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0