Spanien!

Heej på er :D  nu är jag framme i spanien, landade för ca 2 ½ timma sen. nu har vi precis kommit till filippas lägenhet, och här är det jätte fint. ska ta massa kort så ni får se sen. men såklart så glömde jag usb sladden till kameran så mamma får skicka ner den så det kan ta ett tag iaf. Nu ska vi åka och möta några av filippas kompisar och åka och äta middag, bowla och gå på bio. Imorgon ska jag gå och lägga mig på stranden en stund sen ska vi åka och kolla på en innebandy match i marbella, sen på kvällen blir det lugnt.

Hoppas ni har det bra där hemma :)
pussspuss :D


Kommentarer
Postat av: tussie

lyyyyyx!

2008-01-13 @ 14:36:17
URL: http://tussieline.blogg.se
Postat av: isa

saknade dig på festen :)

2008-01-14 @ 09:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0