Spanien!

hejdär guys :D
konstig dag har det varit idag. måste bara skriva av mig lite, ni som har lite att göra kan ju läsa ;) somnade fort som satan igår och därför vaknade jag 10grr på hela natten?! vaknade med ansiktet blött, japp, tessie jag drömde att du blev mördad. as äckligt. haha aja, klev upp, åkte till jobbet. vart lite tidig så gick en stund och kollade på marknaden :) trodde jobbet det skulle vara jäkligt tråkigt. men sjukt roliga människor och aa eftersom jag tycker om att servera folk och så var det grymt kul. efter jag slutade kom filippa och hämtade mig, vi åkte direkt upp till nån sorts utsikts plats och väntade på att skolans innebandy lag skulle komma upp springandes. väl uppe åt vi tårta (eftersom philip fyllde år) och sen när vi kommer ner till bilen ser vi att rutan är krossad. alla killarna hade sina väskor i bilen och alla börjar kolla igenom vad dom tagit för något. stod och funderade på om jag skulle ta med mig väskan upp och ja jävligft tur att jag gjorde det annars hade allt rökt. men jaa dom skippade att ta ipoden i handsfaket och tog några tugummin och en euro?? haha jävla idioter. men aja, sen hade dom tagit philips dator också. på hans födelsedag, så jäkla oflyt man kan ha. stackarn. vi åkte direkt till polisen och dom börja ta fingeravtryck och grejjer (västa csi upplevelsen) haha aja! vi kom hem runt 8 och äntligen fick äta mat. haha ja det är min dag idag, måste bara säga, bra jobbat för er som tagit er igenom hela texten ;) ikväll ska vi gå och lägga oss 4, filippa och viktor ska börja plugga nu för dom har prov imorgon och jaa jag ska sällskapa all night. kuuuuul! haha aja datorn får underhålla, nu tror jag att jag ska sluta skriva, haha.

Ha det bra! =)

Kommentarer
Postat av: tussie

haha gulle skönt att du inte glömt bort mig;)

2008-01-22 @ 22:10:53
URL: http://tussieline.blogg.se
Postat av: lopp

såklart jag inte haaar:D

2008-01-23 @ 00:11:08
URL: http://charloppiey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0