Spanien!


godmorgon på er=)

uppe med tuppen idag, första och sista gången ;) haha nemen, sitter och äter frukost nu och ska snart göra iordning mig. är i puerto banus nu hos flopps mamma. vi ska bo här över helgen =) skit fint är det här så klagar verkligen inte. kort kommer skulle jag tro!
Idag så blir det jobb först i funkan sen in tillbaka till puerto (vilket isa, ligger mer och vänster på kusten än fuengirola) haha. trodde det var tvärtom men du hade rätt. haha jaja, sen ska jag och filippa snabbt till spechos som är en hårsalong/blow bar. så jag ska göra en liten hårkur och sen blåsa det. tänkte blåsa det som på den här bilden ovan. dom är ju så grymt duktiga på sånna där blow bars men får se hur det blir. filippa ska göra makeover också. skitnervös för henne med, klippa håret till alxlarna sen göra mer slingor. big change! sen efter vi har är klara så är det middag och sen utgång i puerto med victor och lasson. vänta vad var det larsson sa, supa lotta under bordet. ah det kommer bli kul...
På lördagen blir det marknaden i puerto sen åker vi alla och äter tex mex middag i funkan. det är min helg i stora och små drag. ;D
men nu måste jag kila så jag hinner, hoppas ni får en trevlig helg :)


Kramar:D

Kommentarer
Postat av: isa

hah bra att du tog reda på de där så vi fick reda ut det! de låter som om ni har de väldigt bra, miss u a lot! de är en tråkig vardag och helg utan dig här hemma!
Pussar och kramar,
ps. har du fått användning för min lilla bok?.ds

2008-01-25 @ 09:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0