Bloggar från husvagn

heeeej, efterlängtade blogg!! sitter just nu i en husvagn på getterön. en campingplats här på västkusten.
just nu bor vi i en skit fint hus i varberg. stortrivs gör vi! jag vill inte åka hem till norrland, verkligen inte.
Och eftersom det är så dåligt väder här så gör vi inte mycket mer än shopping och bara myser runt. I förrgår var det första soldagen, och jag brände mig bigtime så nu håller jag på att reparera mig. FÖR nu ska det nämligen bli superväder här nere! så vi väntar på solen och värmen med öppna armar!
kan tänka mig att jag har skrivit huller om buller nu här uppe men det är pga min ställning. hii

Nu väntas det fika, Hoppas ni alla har det super!!

Puss från varberg!


Kommentarer
Postat av: isapisa

kommer du inte hem snart? det är iaf fest på lördag, så då måste du banne migvara hemma!! lots of love!

2008-07-24 @ 22:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0