springa springa

godkvälll! sitter här och ska precis sova. upp tidigt imorgon och springa om det inte är så varmt. hoppas på kasst väder;)
bloggar mindre och mindre nu, men känner ingen lust och tiden är liten. så får be om ursäkt för min dåliga upd.

idag vaknade jag upp hos isan, cyklade hem och satte mig i solstolen dirket! hann ligga där någon timma tills jag cyklade iväg och började hjälpa till att packa hos simpan! kan bara tänka mig hur tråkigt ni kommer få där uppe i umeå.... så ni flyttar säkert hem efter ett kort tag ;)
iaf så har jag, isa och simon varit ute och sprungit ikväll. blev 5an igen. och det var inte kul den här gången. 25 grader ute och stekande sol!! hett vill jag lova. nu ska jag och alfons sova!




all love till henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0