fullspäckad dag


så var det onsdag! dagarna smyyyger sig sakta framåt till den efterlängtade fredagen jag går och väntar på. nämligen isas semesterveckor! WOHO!
tyvärr är jag bara ledig en av dina två veckor isan. ska försöka fixa jobb en vecka innan vi familjen och andra inhoppare drar oss neråt till västkusten osv. och ett stopp i göteborg kanske? ;););) ett måste!
idag har jag ätit lunch på stan med mamma,pappa & jocke, rörde mig sedan uppåt mot kicks där isa står och trycker hela dagarna. efter besöket gick jag upp till mammas jobb. erbjöd mig att hjälpa till (nu kanske ni förstår hur tråkigt jag har det på min lediga tid) men ingen hjälp uppskattades så jag tog mitt pick och pack och gick hem för lite film. såklart! nu känner jag mig svullen, fråga mig inte varför, haha så jag tänkte dra ut på en 5 km springrunda. alltid skönt såhär på kvällen!

kram på er! (och hanna, NEJ, jag är inte brunare än dig)

Kommentarer
Postat av: www.hannahcarlgren.blogg.se

hahaha jodu, jag har bleknat bort här ute på hemsön och ja! jag är också ENSAM när alla jobbar som as..... killing me softly

2008-06-25 @ 23:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0