I'm BACK!

HEJ! helt otroligt att ni alla fortfarande besöker mig varje dag. skitkul för mig men lite tråkigtr för er eftersom jag inte är så online här på bloggen ;) Men, nu är jag hemma från spanien och norrfälla och precis hunnit med att packa upp.
såhär har den senaste veckan sett ut.

Fredag: resa till spanien - fest
Lördag: fest
Söndag: Inge fest, men några drinkar slank ner
Måndag: fest
Tisdag: fest
Onsdag: vilodag - en drink slank ner där också
Torsdag: fest och mys
Fredag: Hemfärd från spanien - norrfällsviken på kvällen, fest
Lördag: norrfällsviken - riktig jävla fyllefest


nu äre en riktigt lååååång vila som gäller. totalt sliten är vad jag är just nu!
nu blir det film och mys!

kraaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0