skola idag?

godmorgon! sitter på skolan nu och ska göra klart en sista grej. som jag TRODDE att jag var klar med. men icke sa nicke. efter skolan blir det stan med mamma och kolla runt lite, i jakt på dessa studentprisenter ;)
Och eftersom det bara är onsdag och tordag kvar nu innan jag åker till spanien har jag en hel del kläder som jag måste tvätta och packa ner. samt den övriga packningen, men det får bli kvällens göra tillsammans med finalen i frusna män söker kärlek. hela TVÅ TIMMAR LÅNGT! :)))
får se om jag hinner en sväng till solariummet också, trodde jag skulle få ligga ute och sola dom här dagarna nu innan men nu är det ju så himla dåligt väder. gråa stora moln med regn emellanåt :/

jaja, nu ska jag ta tag i skolarbetet! Puss på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0