Hemma!


nu är jag hemma i kalla sverige, och ja fyfan vad kallt det är. du ska känna flopp!
resan hem gick bra. kom väl hem runt 5 snåret på morgonen till lilla härnösand. nu har jag varit hemma i 1 ½ dag iaf och vant in mig lite ;D nu väntar jag bara på att det ska bli varmt. sol och vår!
har fått in bilderna på datorn också, så passar på att lägga upp lite ;)

image977
frukost a la chispa

image978
äta a la chispa


image980
flopp och sofia i bussen på väg till puerto

image981
efter ett tag började de se ut såhär

image982
första bar stoppet. filippa och sex on the beach (bra start)

image986
sofia börjar bli lite små lullig

image983
pusspuss, flopp och vickevire

image984
hampus var också med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0