Spanien!

image956
bild från fredagen.
(filippa,sofia,mikaela och jag)
 i helgen har det varit bra väder. solsol och inga moln, varmt har det varit också.
så vi har legat på stranden två dagar iaf. brände mig lite men inte så farligt.
nu börjar en ny vecka, mer jobbjobbjobb och mindre sol:( buuh vad tråkigt. måste göra klart allt plugg den här veckan också så slipper jag tänka på det sista veckan jag är här. för nu är det bara 2 veckor kvaaaaaaaar. helt sjukt vad tiden har gått fort. och jag vill inte hemmm=((
aja, nu måste jag platta håret så jag hinner med bussen till jobbet, hoppas ni haft en kanon helg! :)

pussarochkramar =)

Kommentarer
Postat av: Paula

Jag vill ju också va brun! :(

2008-03-13 @ 23:30:28
URL: http://pa0u.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0