Spanien!

hey there! =)
sitter just nu proppmätt och kollar på när filippa packar och packar. dom ska till sierra nevada imorgon. allihopa, utan miiiiiiig! för jag måste jobba såklart. jäkla jobb. imorgon blir det tårta och grejjer på jobbet, liten avslutning för mig. sen skulle jag ta med mig ombyte. niklas säger inte varför men jag tror det har något att göra med vatten eller mat. ser iiiiiiinte fram emot det ;D aja. imorgon ska vi åka till puerto banus med några st och festa. det blir ett besök på dreamers (isa och tovi vet vad jag pratar om) ;) det är ett stort disco ställe iaf. så det kommer säkert att bli kul :)
på lördagen blir det steka i solen på dagen och sen ska vi ut här i fuengirola. så det blir en dubbel i helgen =) åker ju trots allt om 9 dagar! bläää!
aja hah, nu har jag berättat lite om vad som händer dom närmaste dagarna. så jag återkommer på söndag eller måndag med bilder ;)

HA det BÄST!


Och, tack tussie för uppgifterna! PUSS! :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Lotta och Filippa, vilken härlig partyresa du har gjort Lotta!!Du skriver inte så mycket om jobbet, har du hunnit med det också tro?? Nu löser vi av dig i resandet, synd att familjen Carlboms inte kunde slå följe med oss men vi ses när vi kommer hem istället, vad sägs om en tacokväll men då med tequila inslag kanske.
Kram tjejer och hälsa Anna så mycket ifrån mig.
Filippa du har väl fullt upp med att planera för mammas femtioårsdag!!!
Monica

2008-03-14 @ 11:23:31
Postat av: toviiii

jaha... men eh.. jag stod iaf utanför kajan ikväll. lika coolt som dreamers ;) eller inte :(:(:(:(

2008-03-15 @ 01:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0