Spanien!

godmorgon :)
nu åker jag snart. 7 timmar kvar bara :( helt sjukt vad tíden har gått fort här nere. det är som nu det är roligast och allt. aja, tänkte spara mig tills jag kom hem med att ladda upp lite bilder och så för här går det så himla segt. det kommer nog bli en hel del, endast spanien bilder ;D haha. aja, mamma sa nyss att det kommer vara ungeför 5 minus grader när jag kommer fram. kul att ta fram stor tjock skorna och tjock jackan. usch!
här skiner solen iaf nu och egentligen vill jag bara gå ner till stranden och bli brunis. men nu är jag mitt uppe i min packning. har fått låna ytterligare en till resväska av filippa så nu kommer jag aldrig kunna bära allt själv. myycket roligt!
sista dagen var rolig såklart. började med solning på stranden med sofia och flopp sen så åkte vi ett gäng och åt middag på la chispa (där jag jobbade). det bjöds på shots och grejjer så det var bara för dom att slinka ner. vi gick dock inte ut, haha. vi åkte hem till sohrab och softade sen var det burrito dax och sen hem för mys och film.
nu ska vi snart åka till sibylla för lite lunch och sen bär det av.
vi hörs när jag kommer hem.
tills dess får ni ha det toppen!

Bresos y abrazo!

Kommentarer
Postat av: tussie

åhh loppie!!=D vi vill ha hem dig nu! det är för i övrigt maaaaassa snö här nu!

2008-03-22 @ 13:08:07
URL: http://tussieline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0